Saturday 30 July 2011

Hitam dan Putih ;)

 
Hari tu laki aku En. Afiq tanye aku,, mikhail( baby kaer) nie putih ke? 
ke macam kulit abang( adam ) 
---> adam bukan hitam sangat pown,, kuning langsat;D betol ke? haha~
haha~ sori la aku nie bukan nye pandai sangat pown,,pasal color2 nie,,
itam ke putih ke,,taw lah,,tang tone2 color nie,,payah sikit,,heee;)

bagi aku la,, aku lagi suke laki kulit gelap2 sikit;D kenape ?
urmmm . . . pada mata kasa aku nie ( dah rabun da) 
dye orang nie,,gagah pekasa,, haha~ macho doee,,
handsome,, cute semonye lah,, rase geram sampai nak geget2,,
tak caye ? 

korang tengok nie ;P
 macho x ? comey kan ? bahahah~
---> part telinge tu paling comey <3
HAHAHAHA

kalau korang,,suke laki macam mane? hitam ke putih ? 
hitam 2chantek oke,, so xpayah la nak malu2 kalau kulit tu hitam..
bagi aku sama jek;)

 comey xaku ? ngade-ngade?
hado aku kesah?

K PAPAI ;)



No comments: