Wednesday 27 July 2011

MANUSIA PONTIANAK?

hello,,uiii lame kan aku xupdate blog aku nie,,urm xlame lagi nak puase,,so SELAMAT BEPUASE aku ucapkan;)
MANUSIA PONTIANAK!! apetu? hah,,aku nak kongsi dengan korang ape yang aku JUMPE;)

AHAD 17 JULAI 2011(BERITA MINGGU)
korang tengok pic nie ape yang korang fikir kan?
---> nie memang muke dye okeh,,dye buat pembedahan UNTUK MENCACATKAN KESEMPURNAAN WAJAH
hadoiii trend sekarang ke? 
ubah muke macam hantu nie,,nie semo gara-gara cite macam TWILIGHT,THE VAMPIRE DIARIES dan TREU BLOOD,,
dorunk sanggop ubah buat pembedahan semate-mate nak dapat muke macamnie
kalau korang nak x? bedah muke macam nie? 
korang taw muke asal pempuan nie,,
seyes cantek weyyyyy~
tapiiiiiiiii........
nie muke asal dye
cantik kan? 
nie wajah asal maria jose cristerna 
--->MARIA JOSE CRISTERNA, 35, yang berasal dari Mexico. peguam telatih yang lahir dalam keluarga yang bepegang kuat pada agama itu mengubah dirinya menjadi pontianak selepas bertahun menderita didera oleh suaminya.
cristerna berkahwin pada usia 17tahun membuat tatu hampir seluruh tubuhnya. tidak cukup dengan itu, dia melakukan pembedahan meletakan tanduk titunium pada tengkorak dan pembedahan gigi bagi mewujudkan siung.
' tanduk saya sebagai simbol kekuatan dan dilakukan tanpa bius. saya buat taring kerana sukakan pontianak dan mengubah warna mata kerana saya ingin lakukannya' katanya
(aku just copy dalam newpaper jek,,haha)

kalau korang jadi dye,,korang nak ke ubah muke jadi mcmnie? klo aku,, eiiii xnak lah,,takot doeee
asal?
yelah,,cube la korang bayang kan,,muke 2akan kekal jadi muke korang sampai akhir hayat korang,,
ko pikir ble ko dah bedah muke macamnie dapat ke balik muke asal,,
ble trend PONTIANAK da belalu and cite lain lak yang up,,
eeewwww muke ko 2dah ketinggalan zaman la weyy,, hah macam mane? 
bukan ubah muke jadi pontianak nie jek,, ade lagi,,
so meyh kite layan;)
buat iktibar tok diri sendry kan;P
apehal pic nie menegak lak nie? heee;)
pic nie die ubah bentok telinga,, nampak x? 
hah nie care dye buat,, klo korang nak ke? eiiii-..-
nie dye ubah lidah,, aku yang tengok nie pown dah seram doeee-___-
cara nak buat nye lak mcmnie
nampak x? sori la,,aku ambik pic nie pown dalam surat khabar so,,pic nye kecik,,hope korang nampak lah yer,,,heee;)
----> dalam 2 mamat nie dok belah lidah,, agak2 korang,, ade kesan xdalam pertuturan and makan,yelah lidah dah tebelah kan,,huhu;P
nie dye letak tandok,, dah nak jadi setan gaknye,,
dunie dunie,,

aku xauw la kot korang dah bace ke xcite nie,,aq just nak kongsi jek,,
pape pown harap2 kite xde la seberani dorang kan,,
heee;P
okeh PAPAI. . . .

No comments: