Sunday 31 July 2011

Ramadhan


salam 
and selamat malam ;) 

haii besok kte akan bepuase bagi umat islam;)
alhamdulillah ,, masok nie tahun ke3 aku berpuase sebagai seorang isteri dan ibu;)
korang lak? urm and tahun nie,, agak mencabar gak bagi aku,, yelah kaer masih menyusu badan lagi
hope air susu xkering and mama larat untuk bepuase sayang <3
last year, aku peknen,, urm still larat lagi la kan,,cume kadang2 je tebukak,, 2pown sengaja and xlaratt melayan keranah si adam,, budak telebih manje 2<3
oke aku sebenar xde bende pown nak cakap,,
moh la kite layan video nie nak:)
SELAMAT MENYAMBOT BULAN PENOH KE BERKATAN INI YER
moga tahun nie amalan kite lebih baek dary tahun sebelom2 nye
love u alll


---> oke aku nak tengok bintang dengan suami tecinte and abang si tanje nie<3
tata;)



No comments: