Sunday 7 August 2011

Pesan Mak ;D

   

Salam Ramadhan ;)
Dan selamat malam all ;D



Lame gak aku xupdate blog aku nie,, urm kali nie aku nak story kat korang .. Pasal bende yang mak aku selalu cakap dekat aku -..- walau pown aku dah kawen and ade 2orang mak .. mak aku tetap suke pesan bende yang same .. and aku xkesah ;P sebap aku taw ! mak aku sayang aku ;D heee kan mak ?

pasal ape ? of coz pasal DUET ! yes duet !! nape ? mak aku suke pesan .. simpan duet tu .. nanti kalau sesak .. xpayah nak pening-pening pale nak pike mane nak carik duet ! tapi aku ? xdengar ! boros !! tengok ! ary tu masalah datang betubi-tubi and paling penting masalah 2berpunce dari DUET !( tu la xnak dengar cakap mak .. nie la padan nye ;( )

---> alhamdulillah 1masalah dah settle .. syukur lah ;D

----> so aku nak pesan kat korang .. mari lah kte menabung .. xdapat masok banyak rm50 sebulan pon dah boleh .. nanti ble jadi macam aku .. pening pale woooo mau pike mane nak carik duet ;( tension meyh !



asal aku letak pic nie ? HAHAHA  saje nak cakap kat korang ! yang aku suke maen game nie and paling best ! game nie buat pahala puase aku sikit ;( BAHAHA nape ? korang men dulu nanti korang taw kenapa .. HOHOHO ~~






2 comments:

Umie Nadhirah said...

jimat2 ye..

Aza Afiq said...

sekarang harus jimat and menabung ;)