Tuesday 9 August 2011

Saja-Saja

 
 
 Aku bosan ;O

Salam Ramadan 
AND selamatt petang ;)
yang muslim nie puase x ? heeee;) arinie cuaca kat kawasan umah aku cerah.. tempat korang ? heeee;)
herm okeh sebenarnye dipetang yang cerah nie aku bosan,,xauw ape nak dibuat -..- herm and di sebap kan itu .. aku pown nak kongsi cite and rase .. 

----> Ramai tanye aku .. xnak anak pempuan ke ? And aku akan cakap .. urm tunggu lah lagi 5/10 tahun lagi ;P kenapa ?
---> Saja ... HAHAHAA
xlah .. mesti la aku nak kan .. baby girl ! semo mbr aku anak dorunk dapat gegirl .. geram aku ! NAPE ?
baby girl nie laen .. macam2 boleh buat .. and paling penting baby girl baju comey-comey haha~ tapiiii nak wat macamne .. anak-anak2 den semo nye laki,, time jelah hakikat nie .. laki ke pempuan ke bagi aku xpenting ! YANG PENTING CARA DIDIKAN .. betol kan ?

oke kat sini aku sedia kan beberape keping picture baby girl yang comey bagi aku ;-

comey x? kalau anak aku .. ish aku geget-geget ! geram !

nie lagi comey kan ?


yang nie ? hadoiii tengok rambot dye ;) alahai chantek nye ! aku memang suke gile budak pempuan buat rambot macamnie ;P

oke sampai disini coretan aku 
Salam and Bye !




No comments: