Sunday 7 August 2011

BOTAK ?

 

SALAM AND SELAMAT MALAM/PAGI

Hem apehal tah mate aku nie xnak lelap,, so aku pown buat la entry baru ! haha~ asal aku letak title BOTAK ?
Petang tadi punyer cite dah ! aku pi potong rambot adam and kaer asal ? herm benci kot ! ramai sangat orang panggil adam KAKAK ! HELLO anak den laki okeh !! hadoiii dah pakai kan jeans , kemeje and kasot pown still ade orang panggil dye kakak >;(

 tapi memang ade pown kan ? HAHAHA ~

nie baby kaer dah botak ! comey x ? comey kan ;) heeee
 
Alhamdulillah senang nak pegang due2 tadi,, just baby jela lasak sikit ! Adam okeh jek ! amoi yang potong kan,, ish miang deh ;P HAHAHAH ~ 
 
----> Adam nye pic aku xambik lagi .. balik tadi lepas bebuke and tengok tb aku buat kan susu terus lelap xsempat nak snap ;P
 
--> okeh aku mau tdo ! kang xbangun saho lak aku .. besok mau pi klinik ! baby and adam cekUp
 
K SEBELUM TU MEYH KITE LAYAN VIDEO NE ;-
k SALAM ALL ~





No comments: