Wednesday 10 August 2011

Kueh best !


hye !
Salam and selamat petang semo ;D
okeh petang - petang nie aku nak cite kueh femes time2 bulan puase nie
kueh ape ? huhu ! bagi aku of coz la kueh pelite okeh !
hello ! bukan senang nak carik kueh nie time2 bukan bulan puase taw ! memang payah !!
betol x ??

macam nie lah bentok nye kueh tako 2;P 
---> mak aku cakap .. kalau yang pakai daun pandan 2 name nye kueh tako kalau yang pakai daun pisang tu kueh pelite .. yeke ? ape bezenye ? daun jela yang laen kan ? haha~
hah ! yang nie la daun dye dari daun pisang ? sedap ? mesti la .. tetambah kalau sejok ! fuhhh !
NIKMAT DEH !

erh erh ! korang nie ,, cite pasal kueh doa buke puase lancar x ? hah x ? ish ish ;P 
xpe aku bagi korang niat doa 2oke ;) ( baek kan aku ;P ) hahaha 



dah lancar lom ? dah ? 

okeh jum kite layan lagu nie lak ! nie salah satu lagu fav aku okeh !


dah layan ? okeh besok yok kite carik same2 kueh pelite okeh ;P
k babye ;P

Suhaila Binti Aziz Eno,pembetulan skit.... Daun pandan kuih tako, daun pisang tepung pelita.beza kuih nie sbb kuih tako gune tepung lain tepung pelita gune tepung beras.. ;)11 minutes ago ·

No comments: