Tuesday 23 August 2011

Mood RAYE ;D

  

salam and selamat malam ;P
mud raye ? mesti la kan,, kte da puase 23hari,, lagi seminggu je lagi nak beraye,, aku ? agak excited gak la,, 
Nape ? yela taun nie turn raye kampong aku ! yahoooo ;D suke ! and paling best encik somi,, cuti agak lame yer,, 5hari taw ! ( lame la gak dari tahun lepas . heee ;) )

oke sebenar nye aku nak tunjok gamba pin munge yang aku borong . sangat cantek oke . 

nie namenye PIN DAISY 
chantek kan ;P

yang nie lak namenye Deep breath ;D
yang putih 2 chantek okeh ;D
yang nie lak namenye Double layer
yang nie aku memang bekenanan gile,, chantek sangat ;D


yang nie aku nye . cantek x ? harus la kan ;D
 
 yang nie aku dapat free gift dari owner kedai tu,, hahaha ~ sangat cantek
saya suke saya suke ;D
oke la,, xauw ape nak cakap lagi,, aku tulis manyak2 pown bukan korang nak bace,, okeh ! bye,,
SELAMAT HARI RAYE . MAAF ZAHIR DAN BATIN ;D

 

2 comments:

~PENCHENTA~ said...

Ewah. Mamanye raya dulu lah gini. Heheh. :P

Aza Afiq said...

hikhik ;D nak wat macamne, dah lame xupdate blog,, rasenye,, xsalah kalo nak wish SELAMAT HARI RAYE (masih mood raye lagi kan ;))